Onsdag

Får jag lov att vara glad över att jag fick sova inatt ? Det känns så dumt att jag bara sover skitbra när Anders sover i soffan jävla snarkningar om han inte hade snarkat hade allt varit frid och fröjd fan men han kan ju inte hjälpa det direkt :-(

Hur var det då med de här med lchf har fått så många kommentarer om det runt om mig och om jag säger så här, det är klart att jag vill unna mig allt när jag själv vill vill äta god smakrik naturlig mat men samtidigt äta en bulle lite pasta choklad kakor men då kommer jag ju också stanna på +30kg och nej tack till det. Så jag kommer inte förbjuda mig något nu men ta det som det kommer vill min kropp ha extra kolhydrater kommer den få det också. Vad äter jag då nu eftersom min lchf period sist bestod i princip av 0g kolhydrater ?
Äter kött fisk fett ägg fågel ost som vanligt men har också lagt till mejeri dricker mjölk alla sorters grönsaker en frukt om dagen nu i början. Det jag har tagit bort är potatis ris pasta och socker. Ska försöka att inte äta för mycket stärkelse också.

Vad vill jag då ha ut av detta? Bra stabil mage för de första försöka att inte samla på mig för mycket vätska och att inte gå upp mer än Max 15 kg är på +9 nu.

Idag jobbar man förmiddag sen ska jag och William gå o handla efter dagis smöret är liksom slut och vällingen med.
Ikväll blir det köttbullar med blomkålsmos och socker ärtor :P sååå gott längtar haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0