Ännu en natt

Tror klockan slog 23.58 innan jag äntligen la telefonen, låg och läste på Flashback nyfiken son jag är, 00,40 vaknar Nova *gäsp* hennes kindtänder börjar komma så det är därför hon har ont.. Efter mycket försök till att ge alvedon ge flaska trösta så somnade hon tillslut en timme senare mellan oss.. 05.30 vaknar William och som varje natt ska går han ju in till oss, men där låg ju Nova och ja trångt blev det och Nova vaknade igen.. Det var bara att gå upp sådär 40 min efter de busat i sängen.. Nu är denna mamman trött!!!!! 
Kommer krävas mycket kaffe innan jag vaknar till liv igen... 
Idag är det inskolning i 2 timmar :) 
Btw landsvägen är Done nu väntas stadstrafiken :P 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0