Glad påsk

Det kan man väl börja säga idag,
Sitter på bussen den är rätt tom och det är väl rätt skönt antar att det är påsklov? Sitter och kollar på bilarna tänker varje gång Gud va skönt det hade varit vilken tur de har tänker jag. Nästa månad blir det nog inte körlektioner, massa räkningar och man får ju priotera det :( känns som jag tappar greppet om de där kortet kan jag inte köra på skolan kommer jag inte vidare, men jag hänger inte läpp(jo lite) 
Jag får köra hemma så får vi se.
Jag ska öva som f*n i helgen nu måste jag vidare som körläraren sa lite j*vla anamma och lite bättre självförtroende så kommer jag vidare...
Kanske ska testa motorväg i helgen :O 
Håller jag avstånd så lär jag ju inte krocka. Här i Malmö håller de inte avstånden oftast och det retar mig det är klart att det ska vara rullning i trafiken men när kom att man ska fort fram före säkerheten? Och nej jag kommer inte bli en sån förare som de andra. Har man en gång förlorat någon så nära som sitt barn värdesätter man sitt och andras liv mer. 

Med det säger jag trevlig skärtorsdag och trevlig lång helg :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0