Fått lite gjort

Idag började dagen som alla helger jag och William ligger dödströtta i sängen medans Nova och Anders kommer in och väcker oss strax innan 8
När frukosten var intagen var det dags för körning så körde till ekohallen där vi fick tag i en gammal mossa gti så den får vi lämna tillbaka. Hem och vertikalskära gräsmattan och strö ut mer gräsfrön. Svärfar hade rätt vattenblåsor de fick jag 😒 trots jag använde handskar.. 
Nåväl dagen sprang förbi snabbt och imorgon får man väl sova en timme kortare då man flyttar fram klockan inatt. 

Sitter på altanen och dricker kaffe i en mugg såklart men inte vilken mugg som helst.. Denna muggen köpte jag i 6 e klass när i var på klassresa i Liseberg hehe 15 år sedan 😳 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0