Hej

I fredags gjorde jag teoriprovet och datorn stängde ju av sig typ efter 12 min och var avstängd i 15 vilket resulterade i att man blev stressad och nervös men klarade det de gjorde jag 61 av 65 :)
Idag måndagen den 7/7 var det dags för uppkörning med blandade känslor och en magkänsla som tänkte nej fan detta kommer aldrig gå men skitsamma kan ju i värsta fall göra om det. Körde en dubbel lektion på morgonen som gick sådär. När enkel lektionen började 12.50 då öppnade himlen sig och de höll sig även under uppkörningen. Jag fick göra rätt lite tyckte jag och när vi sen körde tillbaka efter vad det kändes som 15 min blev jag lite besviken fan har nog kuggat men icke jag fick godkänt och jag fick mitt älskade körkort 60lektioner senare och mycket timmar på vägen har jag det:) 
Maken var glad för första gången kunde han äntligen ta en öl på restaurangen utan att ta taxi hem :)


Kommentarer
Emelie

Stort grattis!

Svar: Tack ☺️
Nilla

2014-07-07 @ 20:51:53
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0