fredag och det är vägdag

Äntligen fredag :D  1 vecka och 3 dagar har jag kört med nutrilett nu :P det funkar väldigt bra faktiskt men jag åt i lördags och kommer äta imorrn med :P jag vill inte missa grillad mat såklart

Nå idag stod vågen på -2,8kg sedan jag började med nutrilett... jag vågar kanske gå ut med siffror nu
Dagen då william föddes vägde jag drygt 97kg
gick ner själv till 84
i januari började jag med Lchf och nu i en vecka har jag avvikit och kört nutrilett och väger nu 70,3 :D

Är riktigt stolt över mig själv... har mycket mer att gå ner men jag mår så bra jag kan äntligen säga att maten styr inte mitt liv längre utan det är jag som styr maten :D


Vidare så skulle jag besöka vårdcentralen idag angående mitt luktsinne
träffade en snäll läkare som undersökte och frågade en massa saker och vi kunde konstatera att inget är fel på mig :-( iofs är det ju en bra sak men vill ju veta, men läkaren sa att det hörde till ovanligheterna att man kommer med ett sånt problem som jag har så hon ville gärna forska lite i det och att vi skulle höras om två veckor och prata vidare hur vi skulle göra.... skönt att de inte släpper mig liksom :D men fick utskrivet kortisionspray jag ska ta för att testa..

förövrigt väntade jag på apoteket i 45 min innan det var min tur och då var det bara 4 nummer före mig USEEEEEEELT!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0