:-(

Inget samtal än... har en isklump i magen jag vill ju veta :-(

Blev iallafall kycklinglår till middag idag med persilja smör och lite bearnaisesås såklart fick william äta med oss o han ääääääälskade kycklingen helt otroligt. Jag har gett upp med att ge honom andra tillbehör än de vi äter eftersom han vägrar äta det, igår t.ex. åt vi kotletter och jag gjorde potatis till honom han ville inte alls ha potatisen men åt gärna kotletten :S jag vill liksom inte tvinga honom att äta kolhydrater iheller antar att han kommer äta de på dagis sen men de återstår ju att se om han äter det där... hemma äter han burkmat till lunch som innehåller mycket kolhydrater o sen vår mat som innehåller kött och grönsaker o de funkar tydligen för honom....



Kommentarer
Jessica K

Håller tummarna för att dom ringer, är det ett sommarjobb eller fast tjänst?

Vilken söt liten pojk du har.



2011-05-18 @ 17:38:48
URL: http://workoutbyjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0