hela natten

William sov heeeeela natten :D
är det en slump eller är det pga sambon låg på soffan blir han verkligen störd av honom? jag menar jag blev ju störd i många år men sedan näsplåsterna sattes på störs jag oftast inte av honom längre... ska jag behöva vara tvungen att skicka in william i sitt rum för att få sambon att sova i sängen ja de kanske är dags vi testar inatt... Då är båda hemma imorrn så vi får köra varannan gång.

Min våg är väldigt konstig igår kväll! dessutom vägde jag mig 3 ggr på raken för att jag inte litade på siffrorna och då stod den på 67,7 så härligt hade brutit 68 kg och såklart tyckte jag det var sååå spännande att väga mig nu imorse men då stod den på 1 kg mer !! 68,7 va faaaaaaaan såklart är det både falukorven och frukten igår det är bara att erkänna frukt tål jag ej samlar på mig vätska direkt så den får jag skippa :D

så jag tål bröd viktmässigt (inte kroppsmässigt) men inte frukt läser ni detta ni som tycker frukt är såååååå nyttigt?
Frukt=fruktos=vätskekilo direkt :-(


lia bra att klä på sig och äta frukost nu :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0