Egg och bacon

Det är helt sjukt att efter 6 månader är jag fortfarande inte trött på det idag blev det en äggröra på två ägg och lite cream cheese som jag blandade och stekta mycket godare än med grädde faktiskt och ett paket bacon riktigt gott blev det Det får mig genast att tänka på när vi ska till husvagnen ska jag fortsätta med ägg o bacon eller köra med bullar har ju sagt att det är den enda veckan detta året som vi inte ska bry oss men tror nog äggen o baconet får följa med ändå. William han sover han får nog ha två vilor idag känns det som om han vill dvs. Testade mina spets leggings och oj de passade det har de aldrig gjort de har varit snor tajta när jag haft de på mig förr vilken positiv dag det blev helt plötsligt. ahh försökte ladda upp en bild här nu men de gick tydligen inte med denna mobilen så tråkigt ju


Kommentarer
Emelie Brocka

När var det ni skulle till Öland?

2011-06-14 @ 22:42:42
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0