BAKAT

Det finns bara en sak som GÅR att äta när jag hade bakat det det är ju inte 100% men det är bättre än allt annat jag testat och det är ett vitt bröd som jag bakade med kokosmjöl

jag hittade faktiskt receptet på denna sidan >http://mariannslchf.se/?p=95

det går ju absolut inte att äta torrt tycker ju jag och sambon men att rosta det och sen äta med mycket smör räkost eller ost går bra :D 


så här såg iallafall mitt bröd ut när jag hade gjort det :D
 

jag tror att jag skulle gjort dubbel sats så kanske brödet hade varit högre kanske till nästa gång :D fast ägg o bacon är fortfarande bäst, och jo ska man äta riktigt bröd tycker jag ska det vara jäst o vetemjöl i haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0