om fuskveckan

Som sagt i 6 månader hade vi kört lchf och vi hade ju också sagt att ölandsveckan då fick vi unna oss, det kändes lite svårt i början och jag var lite rädd för vad som skulle hända, även om vi har fuskat förr har det aldrig blivit mer än max 2 dygn o inte på så sätt att vi inte alls brytt oss om kolhydrater hela dagar,
Jag har mått riktigt dåligt ska jag ju säga, fysiskt jag har fått springa på campingen till toaletten varje morgon och var jag på toa kunde inte anders vänta utan tog husvagnstoan en morgon hann jag springa på toa 3 ggr på 3 timmar inte klokt  ! jag är van vid att tömma en gång om dagen o thats it och har mått bra efteråt, min mage har varit svullen hela veckan, har haft magknip och gaser som in i.
också har jag nog kommit på en sak jag lider nog av matmissbruk när jag äter kolhydrater ! för jag kan inte sluta det går inte man bara äter o äter o äter finns inget stopp verkar det som,
jag har ätit hur mycket kolhydrater som helst
pizzabullar,pizza,pommes,chili con carne,köttbullar med potatis o gräddsås, bullar varje morgon, nutella, sylt,pannkakor,chips,naturgodis,hamburgare,coca cola, fanta, baileys,sangria, spaghetti,tacos, potatismos ja det bara fortsätter, Idag fredag är det stopp igår åt jag det sista snabba kolhydraterna på länge min mage måste bli bra, det handlar inte om vikten utan nu handlar det om att jag måste stabilisera min mage, som det känns idag o hur det har känt dessa 12 dagarna så vill jag aldrig gå tillbaka till kolhydratskost någonsin igen tyvärr att göra många besvikna men jag klarar inte det, sen om anders vill gå tillbaka sen det får han då göra men med vittbröd,kakor,vit pasta osv nej aldrig mer kommer testa mer långsamma när jag nått min slutvikt men klarar jag inte det så får jag ju köra lchf, william kommer alltid få ett alternativ han ska få äta en allsidig kost men jag kommer inte göra det.
vägde mig i morse igen för att nu se hur fort vätskekg kommer gå ner och när jag hade min lägsta vikt var det på 65kg när vi åkte på måndagen vägde jag 66kg och idag imorse 68kg det är ingen direkt stor  viktökning utan det är bara vätske kilo men som jag sa jag mådde uselt ! idag har jag faktiskt ätit lchf bröd med äggröra på detta åt jag klockan 9 imorse och ät fortfarande inte hungrig ! och framför allt jag har inte haft några gaser idag (tack gode gud)

detta exprimentet gjorde mig gott psykiskt för nu vet jag hur jag känt mig alla andra år... tack och adjö alla kolhydrater säger jag nu.... tack för att ni än en gång bevisade för mig hur dålig ni är för min kropp !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0