vila numero 2

william har sin andra vila jag gillar inte när han sover två vilor för då lägger han sig hur sent som helst men vill inte att han ska vara gnällig iheller så han fick sova och nu har det gått 1 timme och han vaknar väl snart jag har ju knappt hunnit med något !!!

Jag sitter här med mitt socker begär HATE IT fan skulle ja på fuskveckan att göra? det blev ju absolut inte en vecka iheller utan snarare 2 veckor med varannan dag lchf varannan skräp restar mig ska jag köra hårt på detta så måste jag lägga in en högre växel och få tillbaka den där underbara strikta tiden :D och att jag kunde vara mer hårdare mot mig själv i våras det är det som jag måste göra !

gjorde en bacon omelett imorse och plötsligt blev jag mätt ! för första gången på ägg o bacon sedan starten, jag har som sagt svårt att bli mätt på frukost så spelar de ingen roll om jag äter bullar eller ägg o bacon.

Idag tänkte jag göra frikadeller i currysås muuums vi äter så och william får ris till :D älskar att han äter det vi äter nu ibland får han potatis ris eller pasta till men ibland gör vi ju gratänger med en massa blomkål o så då äter han det och älskar det :P ännu en gång skulle jag försöka baka ala lchf de går ju fan inte jag kommer snart ge upp det är bara en sak till jag ska testa om det också är skit äckligt så kan kokosmjölet sukrinet o alla andra bakdagar bosätta sig i soptunnan testade nämligen att göra såna skånska pepparkakor eller heter det mjuk pepparkaka? skit äckligt ser ju inte ens ut som på bilden ! Nå frikadeller jag längtar och hoppas att vi kan äta som en familj idag och att inte pappa A får jourjobb ikväll

imorse stannade vikten på 66,7 alltså 7hg kvar till det jag vägde när vi åkte till öland och 1,7kg (låter mycket) sedan min lägsta vikt,

en sak till jag måste ju skaffa en ny mobil ja jag får väl säga det jag vill också ha en iphone jag vill men det får komma senare i höst ! så jag kan blogga därifrån också o skicka upp bilder just nu är det så omständigt med kablar att man inte orkar lägga in bilder!!



Kommentarer
Sanna

Hej!

Jo, har man en gång "fuskat" så är det svårt att komma tillbaka. Vi kör 110% nu! =)



Angående mellanmålet så måste jag äta det ibland eftersom jag har ett krävanade jobb och det kan ta tid innan jag får i mig nån lunch. Man står sig inte på 2 ägg från klockan 7 på morgonen till 14-15 på eftermiddagarna.. Har jag otur så ser en arbetsdag ut så för mig.. Händer dock inte alltför ofta.



Så jag fortsätter med mina mellanmål dom dagar jag behöver äta det =) I detta fall var det avokado och det är fruktansvärt bra att äta som mellis =) Mättar en stund iaf =)



Ha det fint!

2011-08-11 @ 17:24:52
URL: http://www.giblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0