jaha söndag igen

så var det söndag och helgen har gått för fort som vanligt :-( imorgon är det absolut sista veckan på min mammaledighet sen börjar jag jobba och william blir en stor pojke och ska börja på dagis...
har så mycket jag vill göra denna veckan ska absolut ner 1 kg så jag står på lägsta vikten åtminstonde, ska hämta arbetskläderna, gardinerna ska bytas och william och jag ska så mycket som möjligt ut och leka :D

Idag tog william ingen vila han vaknade nämligen efter oss idag klockan var 9:15 innan han vaknade så jag och A njöt av tystnaden i 15 min med varsin kopp kaffe men det märktes att vi bägge saknade william :D

Gjorde faktiskt mandeltårta lchf igår och gud detta var riktigt gott gjorde bara felet att ta på hallon istället för flagnad mandel men riktigt gott äntligen något inom bakning och lchf som är gott ! det här ska testas fler gånger fast exprimentera lite :P


nej in i duschen nu.........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0