viktdag

Ja då var det invägning idag... plus minus noll alltså hade jag inte gått ner något denna veckan, det kan vara massa olika faktorer dels för att det snart är dags för mens, dels att vi var på kalas i söndags okej vi fick lchf mat men det var mycket mejeri i gratängen och vi är inte vana vid det nuförtiden ju ;-) men e det kalas så är det o då får man lyxa till det, jag tror dock inte det var päron dajm glassen vi åt igår så snabbt visar det inte på vågen men gud så god den glassen var att bara känna choklad överdraget smälta i min mun var gudomligt.
Det var ett medvetet fusk ibland behöver man fuska så man kan få tillbaka styrkan att köra hårdare :D
Känner mig stressad lite 3 månader tills jag egentligen skulle gått ner de jag ville men det är 14 kg kvar och det känns som det hade blivit svårt men jag nöjer mig om jag går ner 10kg tills dess :D..
Hade dock gått ner 1cm i magen 2 cm på låren och 1 cm på bröstet :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0