åsikter

verkar som det finns de som inte förstår hur jag kan äta ägg+bacon eller kött med sås till frukost/lunch/middag.
detta är ju det som lchf handlar om och jag trivs med detta!!

Det spelar ju ingen roll hur mycket jag predikar om lchf det kommer alltid finnas de som argumenterar emot det(läs! oftast de som inte testat själv) tänk att människor kan ha så mycket åsikter om saker de inte själv provat...
De är fortfarande hjärntvättade av böcker och läkare som predikar att fett är dåligt fett mår du inte bra av... ja men ät hellre nyckelhålsmärkt mat som är fullproppade med en massa E-ämnen och annat skit.
Jag vet att detta inte är farligt för oss mättad fett har vi alltid ätit enda sedan människan kom till.
Jag är helt övertygad om att man kan även gå ner i vikt av en fettsnål diet men jag väljer att inte äta så.
Detta animerade filmklippet är både roligt och svarar på en del frågor de flesta som inte vet ett skit om hur LCHF funkar.






Kommentarer
Agnes

Ok, så då var det frukost och inte lunch... Har några frågor dock



1. Hur gjorde du bearnaisen?

2. Vad tycker BVC om att din son äter denna kost?



Måste också säga att jag tycker argumentet om att vi åt denna mat i tidernas begynelse känns helt knepig. Jag har lite svårt för att se kalle-stenåldersmänniska sitta och sleva i sig bea...

2011-04-12 @ 13:04:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0