Jobbar upp till

En irritation de var ju satan att ingen i de här huset kan hålla rent men de flesta saker e såna "vart ska ja ha dom saker" så vad ska man i ärlighetens namn göra? Också går jag och irriterar mig på att det gick så dåligt igår och har kommit fram till att det kanske inte gick så bra i söndags när vi körde privat eftersom de mesta var ju raka vägar eller högersvängar ( nån vänstersväng) och det är där jag failar jag blir nervös kan inte planera en säger bromsa in tidigt en säger bromsa sent en säger släpp gasen en annan håll hastigheten längre fram jävla mög jag ser inte ens körkortet i sikte jag måste skärpa mig jag kan de här måste bara lita på mig själv.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0