Inte helt lätt de där

Det är varken lätt att lära sig köra bil eller lätt att vara handledare. När man är ny måste man nästan ha som planering att nästa kör vi till höger då planerar hjärnan det släpper gas blinkar placerar sig men när handledaren säger kör till höger nu! Då blir de fan inte lätt hehe

Eller tänk nu på att de e backe men det var rätt kul för varje gång med hans bil har jag alltid fått motorstopp i backe så jag tryckte lite för hårt på gasen hehe de var rätt kul...

Som jag sagt förr hjärnan slutar ta in ny information efter 60min det blir för mycket och när vi kört 50-60min ja då dog hjärnan fel efter fel efter fel.. Därför hatar jag dubbel lektioner på ett sätt... 
Men detta var ju privat så de kosta inte mer än lite koppling och bensin.

Nu vill Nova bada så får väl göra de med henne hehe 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0