Hjärnan jobbar

På högvarv jag var ju på den nya körskolan i torsdags och istället för att behöva 54 lektioner minskades detta till ca 20.. Känns ju mycket bättre även om jag tycker det känns dyrt.. 
Men ja har väl alltid varit lite teoretisk lagd kan man säga så? Jag är nog rätt praktisk lagd men min osäkerhet på mig själv sätter oftast stopp för det.
Jag ska köra för andra gången idag och försöker få in de här med innan sväng, nu blev det ju mycket annorlunda sist bilen var lite äldre och kopplingen var utsliten men man ska ju kunna köra såna bilar med:) 
Tycker vi har kört väldigt lite i helgen "skärpning på det" får alltid svårt för de här med motlut och stopplikt är det bara motlut är det inga problem men så fort det kommer till en stopplikt och bilar för nära bakom så dör bilen.. Förslagsvis kanske jag bör ha mer gas och försiktigt dra upp kopplingen..

I fredags efter medarbetarsamtalet på jobb åkte vi till leklandet med barnen och kul det hade dom :)
Helgen gick snabbt herregud den bara swischade förbi.. 

Det är härligt att vi har Börjat få så fint väder och ungarna slipper overallerna.. De matchar varandra med skaloverallerna och sina mössor , man kan inte missa att de är syskon iallafall.. 

Tänkte göra pajskalet  till middagen 










sen är de väl lunch


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0