Fan oxå

Jag känner mig ganska allmänbildad och smart men att ta körkort är nog ta mig fan de svåraste jag börjat med ska det vara så svårt att ta in? Varför lär jag inte mig efter första gången de visar? Landsvägkörningen är fortfarande inte godkänd och jag börjar fundera, ska jag skjuta fram lektionen på andra skolan, den lektionen som ska avgöra om de kan skicka mig på halkan eller ej 😕 jag har två dubbel lektioner och två enkla tills dess, kommer det gå? Vad tror ni? 
Hur många timmar ska ja köra hemma ? Har jag någon i min närhet som kan ta kommando som säger till "släpp gasen" växla ner" bromsa kör till vänster/höger till korsningen så jag vet exakt! Körskolan vill ju att man ska släppa gasen mycket tidigare än andra ja åkt med gör, därför blir min körning bra men också "gör som andra" alldeles för mycket.. Vi får ta helgen till att nöta.... Vill du och kan du ta kommando så följ gärna med... 

Fick dessutom bli Burger king till middag då vi hämtade två ps. Ikea plåtskåp... Ångeeeest tur William hjälpte mig med pommesen 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0