Åka tåg

Är fan inte kul.. Har alltid haft en olustig känsla över att åka tåg och köra över järnvägsspår.. Kanske dog man så i sitt förra liv? Tänk om det är därför man är rädd för vissa saker?
Åker till hyllie för att ta tåget då är det inställt jaha men tur att det kom ett annat som skulle vidare till Gbg.. Kommer in till Malmö och där står tåget stilla i 30min!!! 
Eftersom jag ska byta tåg i Helsingborg är det ett dött lopp tänkte jag direkt kommer inte hinna med det 14.17 men när tåget kör in vid perrongen 14.15 kände man lite hopp... Också stannar tåget istället för att det inte finns plats för de.. Va fan missa tåghelvetet med 2 min... 

Bara att vänta på nästa som gick en timme senare! Men nu är jag strax i Klippan.. Never again nästa gång ska ja ha körkort och köra upp haha 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0