Åhhhh

Blir så less igår körde vi på mindre landsvägar och det gick så jävla bra!!! Också när jag nu skulle köra med skolan idag så sket de sig.. Suck! Antar att jag kände mig alldeles för säker, massa fel och jag blir så besviken på mig själv.. Redan lagt ner nästan 17 tusen på de här kortet och ja vill ju så gärna klara de.. Skärpning alltså det vore så dumt att jag måste sluta pga ekonomin också 😒 

Har 13 lektioner kvar de ska fan gå!!!!! + 2 lek på mårtenssons kvar. Så 15 lektioner till... Måste nöta in de bli mer riskmedveten....

Detta är absolut sista hela veckan på föräldraledigheten med Nova nästa vecka börjar hon på förskolan så om 3 veckor börjar jag jobba igen... Ska bli skönt och spännande det är massor som har ändrats... 

Hej och hå godnatt My friends 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0