Uppdatering

Dags att uppdatera kanske. Det har väl inte hänt så mycket vi har fått brev från förskoleförvaltningen att det inte finns platser till de dom sökt i mars, så vi får väl bara vänta och se om Nova får någon plats eller inte.. 
Körningen går bra dock inte med körskolan men ja jag får öva mer hemma så får ja lita lite mer på mig själv då det känns som de mjölkar mig på pengar bara.. 
Badrumsrenoveringen går framåt de bör gå lite snabbare nu när de bara är väggar och tak som ska upp ja sen rullar de väl på med kakel och klinkers förhoppningsvis, det är därför vi inte övningskört så himla mycket maken måste ju göra badrummet och eftersom han är min handledare kan ja inte köra med någon annan.. Jag längtar fortfarande "hem" till de gamla området.. Känner mig otroligt låst här och att ha så stora lån ger mig lite panik ibland (har aldrig gillat lån och skulder och att tänka att dessa blir man typ aldrig av med ja de känns jobbigt) men de e väl mycket som spelar in. Vi köpte huset för snabbt från att fått lånelöfte till kontraktsskrivningen så kanske 2 veckor och då hittade vi huset den sista veckan:/ var liksom bara detta och vi var snabba nåja vi får se när jag tar körtkortet kanske känner jag inte mig inte lika låst.. 

Jag är rätt trött på att gå hemma också jag vill börja jobba NU! Att de var så påfrestande med två barn ett nytt hus och bo så långt ifrån saker kunde jag väl aldrig tänka mig att det skulle vara.. Men man får ta en dag i taget får bara hoppas att Nova får dagisplats på Williams förskola annars blir de ju tråkigt och rätt omständigt.. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0