Prylar varför samlar man?

Prylar det är vad vi har.. Jag är ingen samlare men min man är vi har så mycket som bara ligger framme och jag vet inte hur jag ska ordna upp allt.. Jag är sån som till slut tänker skitsamma om den saken ligger där(mina egna) men så vill jag inte ha det jag vill ha det Rent snyggt stilrent därför ska ja börja rensa (mina egna saker då) makens vågar ja inte röra då får man väl höra det resten av vårt liv. Jag tänker rensa alla dvd-filmer ge bort eller kasta alla böcker ja bara samlar på och aldrig läser sälja dom alla prydnads saker väck eller sälja. Var ju och rensade farfars saker och var ligger de som man fick? I kartongen fortfarande eftersom det inte passar in i vårat hem.. Krukor varför samlar man på dom år in och år ut? Sätter inga nya växter i dom heller ju så totalt meningslöst.. 
Skulle vi Mot förmodan nångång flytta och ha en visning hade vi fått ta ett släp med grejor för att inget ska stå framme? Hur lyckades vi i vår trea kan man tänka sig... 
Tredje maskinen tvätt håller på fyfan att vika all tvätt sen bläääääää.. 
Nej detta ska bli spännande säkert lite sentimental blir man men varför samla när man aldrig använder de? Hur många böcker har du själv hemma som står och dammar ? Gå och kolla dammet hehe
Nova har börjat gå upp i soffan därför får de se ut så hem misärigt ett tag då jag är rädd om min lilla snäcka 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0