Några veckor kvar

Nu är det bara några veckor kvar av föräldraledigheten och eftersom jag egentligen inte haft lust att göra något de senaste månaderna så tänkte jag ta tag i de nu.. Jag hatar oreda men på något konstigt sätt är det alltid de hemma hos oss, och jag har kommit på varför de e så.. Jo för mycket saker såklart men också för lite förvaringsmöjligheter och man samlar istället för att slänga.. Jag tänker börja med kläderna.. Rensa ut och ge bort/slänga sedan fortsätta med små prylarna som ligger och skräpar.. Det kommer nog vara lite sentimentalt att slänga/sälja/ge bort men det finns inte plats för prylarna.. Kan ni tänka er vi hade en 3 à på ca 78kvm innan och fick plats med allt! Nu har vi 150kvm boyta och får nästan inte plats med något.. 

Badrummet e snart färdigt wihooo bara fogning kvar sen kan man sätta på rören in med toan badkaret osv sen kan vi bada/duscha igen:) 

Började med lchf igen igår hehe får se hur länge detta kommer hålla.. Men jag har en vikt och inte förrän den uppnås ska jag titta åt socker igen.. 
Tis-fläsk med löksås
Ons-mandelpanerad torsk med remouladsås
Tors-köttfärssås med lchf pasta
Fred-kycklingspett med jordnötssås
Lördag-fläskfilé med baconinlindande sparris
Sönd.-köttfärslimpa med ädelostsås

Sen får man se om man håller den hela veckan eller om man ändrar den.. Barnen får äta kolhydrater till och vi ja grönsaker hehe
Nova fick nya gummistövlar igår och de skulle hon ha på sig hela kvällen tyckte hon 



Veckans meny ser ut som följande 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0