Lugg och kroppsvärk

Hade tråkigt igår kväll så jag klippte snedlugg fanns en video på youtube som gav en lätt beskrivning så vi körde på de och faktiskt tyckte jag min snedlugg blev bättre än när jag klippt mig förr hos frisören 😳

Så de här med lchf tjatigt va? Ja skippar de jag mår riktigt dåligt 
Jag tänkte nog gå tillbaka till tallriksmodellen det som gör att vi går upp i vikt är ju inte själva maten egentligen det är sockret kakor godis chipsen som slinker ner var dag:( hade man kört en gång i veckan Max!! Så hade de ju inte de varit några större problem att gå ner.. Också röra på sig avsaknaden av de är total.. Så vi får klura på detta kanske gjort en spargris äter man socker nån annan dag i veckan får grisen en peng haha 

Badrummet e så gott som klart nu skall invigas ikväll bara tre små saker kvar ja också listorna runt fönstret måste vi tydligen köpa nya för de gamla passade inte.. Men det är ju sånt som vi kan ta sen:) 
Bilder kommer på de nya badrummet sen..

Nu är det kaffe och försöka slita William från Dora på tvn 




Kommentarer
Emelie Brocka

Vad fint

Svar: Tack går de bra med magen? :)
Nilla

2014-03-03 @ 16:24:24
Emelie

Jadå, sammandragningar och illamående dagligen men annars går det bra :)

2014-03-03 @ 20:40:15
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0