Hmmmm

Två dagar och jag tvivlar redan på lchf haha nä men inte på maten i sig den e jättegod finns inget bättre men på den förbjudna listan, jag har svårt att begränsa mig till att bara äta det, att det är förbjudet med lördagsmys en god potatisgratäng att inte baka osv.. Fan asså jaja vi får köra på så får vi se kommer inte vara lika strikt kanske funkar de om man håller sig borta från socker och stärkelse på veckorna och får unna sig en dag i veckan om man typ tagit en långpromenad! Nä vem lurar jag haha begäret har redan segrat eftersom jag skriver om det haha man kanske skulle ta den lätat vägen ta nutrilett och gå ner.. Fan att man inte har gymmet närmare jag var duktig förr vad åt jag då tro 😳 fan kommer inte ens ihåg 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0