Projekt städning

Vaknade vid 8 Nova hade då sovit i 14! Timmar men tror ni jag la mig tidigt för det? Nope började rensa i grovköket det  är dö snyggt nu och nu ska de fan rensas i hobbyrummet också innan jag får frispel, jag behöver ha det snyggt och prydligt mår sämst när det är stökigt speciellt i ett rum där det egentligen inte behöver se stökigt ut.. Ska ju börja julpynta och de vore trevligt om det såg något sådär ut på julafton.. 

Trappan borde ja få hjälp med men vet inte vem som ens skulle vilja ställa upp och hjälpa😖 
Får erkänna att det är ett projekt jag INTE skulle börjat med, och tagit hem en hantverkare som kunde gjort det istället.. 

Får vika de där 15kg tvätten och sätta på kaffe innan jag fortsätter röja.. 

Någon som vet nån som vill ha en babyvåg Eller emmaljunga softy vagn så säg till 100 resp 350kr vilja ha kanske kan diskuteras hehe







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0