Möblering

Eftersom vi ska ha stort kalas och hålla i julen så fick det bli lite ommöblering 
Är inte helt nöjd då den andra soffan helt plötsligt inte passade in, så vi får se om den kanske byts ut senare om vi nu ska ha de såhär, vi får se.



Jag är inget stort fan av lussebullar de e oftast torra och tråkiga och jag gillar inte att baka tråkiga saker för de ger inte mycket till fantasin :) så igår bakade jag lussebullar fast med två olika fyllningar dels mandelmassa+smör och en med vaniljsocker och smör.. Mycket goda, fast maken vart besviken han trodde ja skulle baka vanliga lussebullar men vi är lite olika han gillar traditionella kakor och jag bakar sällan såna hehe. Nå tror jag ska frysa in dom så länge.. 

Kanske ska göra tårtbotten idag. Fick en ide om tårtorna igår kväll så får skriva upp innan minne börjat valkla..

Idag!! Ska vi grunda trappan (typ äntligen) se om jag hinner något när Nova sover annars får de vänta till ikväll. 




Middagen igår bestod av allt i ett panna köttfärslimpa morötter lök och potatis skötte sig fint i ugnen själv :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0