Ge det en chans till?

Nu har ju mitt luktsinne varit borta i 3!!! År det är fan sanslöst så många pinsamma stunder så många ledsna stunder när man inte kunnat lukta något.. Första gången jag var hos läkaren var efter 1 år då fick jag nasonex och då funka de lite lite men försvann igen sen dog ju villiot och jag orkade inte ta tag i det igen, sen var ja där tidigt i vår och som vanligt kollade hon näsan men det är ju inget fel.. Dock lite tjock slemhinna långt upp i näsan. Denna gången fick jag betapred kur 10dagar och nasonex igen!!! Nu får de ge mig något starkare eller skicka mig på vidare utredning för jag vill inte ha det så här! Så jag ska nog ta och ringa imorgon och prata med dom.. Känns inte lönt att jag kommer dit
Men de vill de säkert men som sagt nån nasonex vill jag inte ha denna gången!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0