Blogg pausen har tagit sitt slut

Nu var blogg pausen slut, funderade både en och två gånger ifall jag skulle byta blogg, sluta blogga eller fortsätta här.
Och resultatet blev att jag fortsätter ett tag till här. 
Här har jag ändå varit i 3,5 år. 

Massor har hänt Nova är snart 1 år! 1 år sedan jag gick sista gången hos psykologen och blev "friskförklarad" depressionen hade jag övervunnit och snart så skulle vi få våran efterlängtade dotter. 
Alla Helgona är över och det blir lika tufft varje år fina villiot som jag saknar honom tänk om jag fått hålla honom bara en gång till<3

Jag började med lchf förra måndagen och på lördagen var de över igen haha asså vart är motivationen???!!!

Nej den 2 januari kör vi igen jag måste mår ju så bra av de? Men de söta är ju sååå gott"suck"

På tal om sött har fått min första tårtbeställning så kul men nervöst ni får se den imorgon :)
Men kan visa hur brorsans tårtor blev i lördags.

William mår toppen såklart och just nu är det mycket snack om jultomten och att han ska ge napparna till honom.
Huset trivs man i nu, man har dock mycket idéer och hobbyrummet har vi faktiskt Börjat plocka ut ifrån haha det kommer ta tiiiid innan man har de som man vill ha det men vi har ändå gjort (läs Maken) en del redan det är klart att jag saknar vårt gamla område för lgh saknar ja nog inte tror jag. 

Men det är väl mest Ica affären (ja faktiskt) och Coop pildammarna syrran och mina lång promenader ner mot Limhamn. Men nångång måste man se framåt och ungarna kommer nog trivas bättre att växa upp här än om vi bott kvar 

Dessutom blir ju en 4 à lika dyrt som huset typ iallafall (om vi bortser värme och vatten hehe) 












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0