Våren inställd!

Enligt SMHI så är våren inställd hela april ska vara svinkallt suck blir så trött!
Hatar att frysa jag svettas hellre :)

Fick sålt stolarna på de gamla köksmöblerna men de ville inte ha bordet hmm så har skrivit att man kan få de gratis men inte ens de vill människor hehe man kan ju slipa det.. Aja vi får väl slänga det på fredag..

Var och storhandlade på citygross mycket finare kött där än på Willys och det blev typ lika dyrt så skitsamma.. Ersättningen var 15kr billigare iallafall och blöjorna med :)

Så stod jag vid aluminium formarna och funderade.. Det finns ju 25dl formar och de finns ju folk som tackat nej till bröllopet så jag köpte två paket det är 6 formar, undrar bara hur många jag behöver göra.. Fem kanske?
Köpte ölkorvar nej de var inte goda bläää så de får Anders ha för sig själv.. Hittade lchf glassen :) brukar göra egen dock blir det mer kolhydrater i min hemmagjorda än denna man köper, har aldrig lyckats hitta den förr så detta ska bli spännande att smaka..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0