Vågar man säga

Att våren är på ingång? Idag ska Nova få ha sin polarn och pyret overall för nu början 56 Orna bli för små eller hon kan ha dom med tossar på men bättre hon får använda den andra så den blir använd lite innan det blir för varmt :) med våren kommer även nya skal kläder till William funderar starkt på att köpa skaloverallen till dagis igen den var ju så bra + så har han en fleece overall underställ ifall de blir kallt.
Hemma får han ha ett skal set senare.

Man blir så glad av att se solen, jag kände ett tag för att kasta in handduken och inte gå ut förrän värmen kom.

Såg debatten om barnförbud på kafé min personliga åsikt är att det är rätt jag tar aldrig med William på kafé för han tycker det är tråkigt han tjoar blir uttråkad och allt där till, dock så hade jag kunnat ta med Nova hon sitter ju bara i vagnen än så länge.
Jag kan minnas att jag tagit med William 1 gång på kafé då var han nästan 1,5 år och nej inte igen. Det finns barnvagns café och liknande som man kan gå till men att gå och sätta sig på ett fik där det är lugnt och stilla ? Då hade jag nog vänt igen, men O andra sidan går jag inte på fik mestadels för det är tråkigt för William.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0