Trots jo man tackar

Jag är glad över att jag har så lätt och snäll bebis för tänk om hon varit skrikig och gnällig samtidigt som William jag hade blivit tossig...
Han är som en duracell kanin och lyssnar inte för fem öre tar och äter katternas torrfoder hellre än middag på ren trots om vi tillåter det? Nej men man hinner ju inte få ut skiten förrän han svalt! Detta ska bli kul att berätta för han när han blir äldre..

Stod och gjorde god krämig potatisgratäng till William ( vi åt rättikagratäng) tror ni han ens smakar? Näää äklit han skulle bara veta hur mycket jag själv hade velat ta gaffeln och ätit allt själv..

Men han e go på sitt sätt men idag trots vi hittat på mycket så nej han e nog trött..

Bild på den goda maten idag:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0