Så svårt det ska vara!

Att hitta kläder till ungarna! William har en svart kavaj redan sen innan men inte på ett enda ställe finns det svarta kostym byxor i hans storlek om man inte vill betala för en hel kostym.. Så jag tänkte om då han i bröllopsbutiken sa att vi kanske skulle testa svarta chinos! Sagt och gjort har suttit och googlat hela kvällen men till slut hittade jag ett par snygga på babyshop
Storleken stod bara 2-3 år så de bör ju passa.. Hittade även en klänning till lillan där.. Satt och kollade på Nova star kläderna visst vore de lite småhäftigt om hon ägde några såna kläder men de är riktigt dyra tyvärr och med Anders kostym som Btw gått över min kostnad för bröllopsklänningen med råge så får det bli lite såna kläder senare:)

Så lite accessoarer till Nova så är allt fixat med kläderna iallafall :P

Idag skickade jag även in alla iPhone bilder till framkallning, man använder ju den mest nuförtiden. Så jag hoppas de blir bra..
Nu är det läggdags

Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0