Så nära

34 dagar kvar till jag blir fru :) herregud va tiden går snabbt.. Allt är egentligen färdigt William måste ha kostymbyxor Nova en klänning Anders en kostym något vi kan ha sås i och något vi gör potatisgratängerna i.. Men allt annat är väl typ färdigt,

Jag älskar verkligen Anders så mycket vi är som jing och jang så olika men passar ändå.
Klart vi små grälar som alla andra par men oftast är det väl kommunikations problem = några skit saker.
Nej detta kommer bli jättebra :)

Nova har somnat undrar för natten? Vi badade sen däcka hon.. Känns lite tomt :-/
Jag tänker försöka nolla nästa vecka med kolhydraterna vill så gärna se sexan villlllllll

Vi var på the littlegym idag nja alltså det är rätt dyrt (130) kr per gång (45min) och mest lek då kan man lika bra gå till busfabriken för 120kr och leka i flera timmar :) men till hösten ska jag skriva in William på mini sim.. Det gick inte att göra det mitt i terminen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0