perfekt

Nu är verkligen klänningen perfekt ! så på måndag får jag hämta den :D så skönt 4 ggr fick jag komma tillbaka och pröva den... jag rekomenderar inte alls att man köper en klänning från den hemsidan jag köpte på om man inte ber dem att skräddarsy om ens det funkar, helt fel sydd var ju klänningen men nu har sömmerskan fixat den :D

Dock får man se om jag byter om under kvällen om det blir för jobbigt med släpet då det är övermycket tyg på klänningen.
men fin är den och sitter så perfekt (nu har jag ju gått ner också så nu sitter den verkligen perfekt)

Kommer ni ihåg att jag hade stort problem med att få klippa William? igår skulle jag testa igen frågade om jag fick klippa liiiiiiiiite om han fick glass... ja det fick jag :D men han menade verkligen liiiiite så frisyren är inte super bra men dock så står det inte ut en lika stor tofs mitt på huvudet längre... får respektera att jag inte fick klippa mer av honom då han faktiskt sa ja till lite... hehe

Sitter och tittar på lyxfällan medans kaffer rinner till, om vi hade tagit bort snabblån, kreditkort och haft kvar de stora bankernas lån bolån och billån hade inte många sluppit hamna i såna skuldfällor? jag har csn lån det är det sämsta jag nånsin tagit eftersom jag var så dum och tog det när jag bara gick på folkhögskolan, ångrar det big time men det är inget stort lån och det är jag glad för.. jag är rätt emot såna här lånade pengar till skitsaker för de e oftast de som hamnar i fällor, man måste ju kunna räkna ut när man får sina löner att ja mat och räkningar är det viktigaste,bensin,ciggaretter,snus osv sen får man väl se om det blir något över eller?

Nu har kaffet runnit till så det är bäst att dricka det innan man ska hämta gullungen :D

förresten idag fick jag köpa 3 or till nova i blöjor alltså :D och nästan alla 56or är undanlagda (förutom några byxor och några bodys)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0