Långfredagen

Idag vaknade jag lite död fattar inte känner mig bakis varje dag bara för man blir störd 1 gång på natten.

Idag ska någon komma och hämta de gamla bordet va skönt, vi ska även träffa prästen :) och ikväll blir de lite påskmat ala lchf såklart istället för Jansson blomkålsjansson :) istället för köpe rödbetssallad har jag stått och gjort en egen igår.. Även lite saffranspannacotta ska jag ställa mig och göra nu så den är färdig ikväll..

Nu har jag läst och vi ska försöka att inte säga nej till William i onödan inte heller fråga han om han vill..typ inte ge alternativ som exempel William vill ha glass jag vill skriker han vi säger nej nej nej istället kanske ska man säga ja du får glass imorgon/ ikväll / efter maten
Eller vi ska gå ut vi frågar William vill William följa med eller kan William klä på sig han säger neeeeej istället säger vi nu ska vi gå ut William måste klä på sig.. Tror att det kommer bli svårt men tror att det är bättre att distrahera än att vi säger nej hela tiden..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0