Kan knappt tro det

Jag såg sexan på vågen imorse :) ställde mig två ggr och ja äntligen ! Men känner mig svullnare men de e pga gravmagen som verkar svår att få bort mina muskler har inte gått tillbaka nämligen :(

Igår kom kläderna till ungarna byxorna till William är skitsnygga men tyvärr är de precis i storlek så hans kusin får väl ärva de sen :)
Nu tog de prov på vita blodkroppar på Williams förstorade lymfkörtlar igår så vi får se var det leder.

Har ingen lust att gå och prova klänning idag blir så trött på att prova hela tiden denna gången får de bli sista!
William härjar i soffan är alla barn så hoppiga?
Såg ni att den satans snön är tillbaka? Fy va tråkigt. Får nog sätta på Nova den tjocka overallen igen då :(

Dags för dagis för William nu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0