Godmorgon

5 ggr inatt vaknade Nova *gäsp* bara för att hon tappat nappen men ändå vid halv sju ville hon ha mat. William sprang in runt 8 och pekade på mig putt putt putt sa han och pekade på ryggen på mig hela tiden. Försökte somna om och 9 vaknare även Nova...

Idag är det dags för vaccination :( usch Dont like it.
William är ju hemma också så han får följa med också.. Hoppas han sköter sig men det tror jag säkert.

Ställde mig på vågen och blundade har ju känt mig svullen men nej minus 0,2kg :) så nu kanske det har släppt lite...

Vad ska man göra för mat idag :-/ hela frysen full men inga idéer kanske pytt i panna.. Den var ju rätt god förra gången. Ja så får de bli.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0