Fruktansvärt trött

Idag är det ingen bra dag jag är så trött William vaknade mitt i natten och gnydde vi trodde han hade ont men antagligen var han bara trött, så han däcka tillslut med pappa i soffan för de fick gå ut där. Sen precis när man sover som bäst startar Nova så idag är ja så jävla trött.

Skulle både på fest och gå på lilla med syrran men min kropp har inga krafter:( nu hoppas ja bara Anders kommer hem snart så vi kanske kan göra något. Vi har varit ute och lekt en stund innan men William tyckte det blåste för mycket. Man märker att han är min son han hatar kyla lika mycket som sin mamma jädra vinter!

Jag kunde gått och lagt mig as we speak men det går ju inte :-/ så jag har gjort en kaka som jag omvandlade till lchf. Det är rätt mycket kolhydrater i men det är den mörka chokladen som tog över dom men delar man den i 10 bitar så blir det knappt 12 kollisar per bit:) den blir perfekt ikväll till melodifestivalen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0