Fredag

Natten var lugn bara ett uppvak :) eller två gav napp en gång, 07.30 startade väckarklockan så det var bara att gå upp. Gick med singelvagnen till dagis passade på att gå tidigt eftersom jag inte visste hur snabbt William kunde gå, men kvart i nio var vi på förskolan. Sen stod jag utanför, hade ju tankat på busskortet för jag skulle ta bussen till efterkontrollen, men nej bröllopsklänningen flashade till i huvudet och jag började gå
XD ca 45 min tog det.
Passade på att göra cellprov har ju missat det alltid pga graviditeter..

Tänkte gå och möta syrran på mobilia då ringer prästen. Ja så vi fick bestämt att vi skulle ses på långfredagen efter hans gudstjänst halv ett för vigsel/dop samtal :)

På mobilia fick jag köpt lite underkläder till bröllopet ja jag vågar inte säga vad de kosta haha XD

Nu ska jag börja med maten sen ska jag och älsklingen ha ensamtid och gå på teater ikväll :)
Det var läääänge sen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0