Ett samtal om cellprov

I eftermiddags fick jag ett samtal från min barnmorska hur som haver så säger hon att jag har 3e gradens cellförändringar :( hon sa att de var svåraste men Anders säger att han läst 4 e gradens också men vet inte så nu väntas man att få hem nån kallelse för någon undersökning eller ja vet inte vad de bestämmer på sjukhuset och det visste inte barnmorskan heller... Tråkigt samtal var det iallafall :(
Hörde av en på ett forum jag är med i att cancer utvecklas efter 10-15 år så om jag hade gått på första cellprovet (när jag var gravid) kanske de varit grad 1? Lite förvirrad är jag men det kommer gå så bra så också håller vi tummarna att det är bra och inte dåligt <3

Jag måste bara köpa den här vagnen jag måste!



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Vilken otur ni har, hoppas det inte är något allvarligt med cellproverna.

2013-03-20 @ 18:22:13
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Camilla

Är det fullt liggläge på vagnen?

2013-03-24 @ 12:56:36
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0