En vecka sen

Fredag igen och 1mars är sinnessjukt trött och hoppas jag får sova lite längre imorgon när Anders är ledig:-)

Veckan har rullat på en massa som man hunnit med var ju på emporia i lördags (pw dit) såklart här tas inte bussen inte före bröllopet iallafall.

Fick hittat både skor, gästbok och jacka :-) sen har det bara rullat på William hade ju tis,torsdag på dagis denna veckan. Han hatar numera när jag kommer och hämtar honom. Det är det jag säger hade varit bättre om han kunde gått mån, ons, fred 5 timmar istället för 6.. Får höra med hans pedagog om vi inte kan ändra det på något sätt eftersom han blir så sur varje gång jag ska hämta honom iallafall de veckorna då det är tis/tors

Har fått hem från tradera bara det att den ena som jag köpte för (20kr) råkade Jag betala 400kr till (detta var till den andra auktionen och nu segar den personen och verkar inte vilja betala?
Har mailat en sista gång sen får de väl annars bli polisanmälan 400kr är inte mycket men varför ska jag ge bort dom till han?

Igår var vi och beställde blommor till bröllopet och gick därifrån helnöjda jag trodde det skulle gå på dubbelt så mer :)

Vi har fått tänka om med formarna till potatisgratängen det finns men vi kan inte fixa stora en gångs formar så vi får köra på stålfritt och diska men vi har bara en.. Kanske släktingar har fler, vi behöver något att ha sås i också någon som har? Känns onödigt att köpa en massa om vi har någon som man kan låna av..
Min klänning är var hos skräddaren, var och testade den igår men ja den har så mycket tyg så jag trampar på den, så en ny provning på onsdag ( tur jag är ute i god tid ändå.)

Så allt börjar falla på plats när detta är över kommer det vara skönt.

Nu blir det kaffe och mys med ungarna innan vi ska ut i kylan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0