Det är frågan

Tiara och brudslöja det är frågan kanske blir det för mycke :/ finns ju billigt på tradera men ja jag vet inte :-/ vad tycker ni?

Nova ligger i sängen och William nattas nu.. Ja snörvlar jäkla förkylning den vill liksom inte bryta ut..

Nu hade Ica fått in hjärtostbågarna jaha tänker jag. Vi har faktiskt varit duktiga inte fuskat en enda gång sen i började.. Kanske är de pga bröllopet ? Jag är rädd att äter jag för mycket kolhydrater går klänningen i sönder haha nej så jävligt är det väl ändå inte.. Hur viktigt är de här med något nytt något blått något lånat ? Eller det är för amerikanskt?
Tror ja hoppar det..



Kommentarer
Camilla

Det är svårt att uttala sig om man inte vet hur klänningen ser ut. Jag bläddrar vidare längre ner i bloggen :-)

2013-03-16 @ 14:04:13
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0