5 uppvak

5 uppvak inatt jag känner mig mörbultad fast det gör jag varje morgon tills man fått mat i magen och kaffe i munnen :)
Igår skulle vi äta lite påskmat ja allt var gott men rödbetssalladen var till en besvikelse :( och pannacottan blev för hård:( nå det blev gott ändå..

Fick en börs av syrran de stod öppnas lördags morgon
De stod en massa ja skulle ha på och med mig så de luktar möhippa haha.
Anders verkade mer nyfiken än vad jag var han hade definitivt öppnat den igår om de var hans.. Men jag är inte sån står de lördag så gör de..

Nu lite städning annars får ja ångest



Kommentarer
Camilla

Blev det någon hippa?

2013-04-02 @ 13:28:57
URL: http://www.omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0