Psykologen en sista gång

William kom in omkring halv sju i sovrummet imorse gå och lägg dig sa jag till honom men neeej tv sa han Jaja också satte jag på den och somnade om med Nova sovandes på min arm.. Omkring 8 började Nova bli hungrig efter 8timnars sömn och jag fick panik jag skulle ju iväg efter jag lämnat William.. Snabbt fick jag ge de mat kollade mig i spegeln och skakade på huvudet va fan ska ja på hårfärger för jag lär mig aldrig! Nå nu är utväxten borta iallafall. På dagis sprang William snabbt in själv skönt att han inte skriker när man lämnar honom längre.. Hem och byta vagn och sen gick vi 40 min till psykologen kaffesugen som jag var ( hann bara få en kopp fisljummet kaffe innan vi gick ) trodde jag skulle få där men nej :-( ett avslut på att nu lever ni lyckliga i alla era dagar... Typ

Gick hem kokade kaffe gav Nova mat och nu är jag här.. Ska snart plocka lite tvätt och sätta in.. Ikväll blir det väl träning igen.. Vägde mig 2,5 kg sedan lchf start för två veckor sedan ja jag är väl rätt nöjd ändå med tanke på att vi inte är så strikta ( Anders som tycker de är tråkigt med kött och sås bara) annars kan jag leva på de mat som mat?

Den där mag maskinen på gymmet är inte att leka med tänkte amen jag klara 35kg sist det är en lek! Visst bara det att jag tänkte inte på att ja fortfarande har delade magmuskler haha 5kg fick jag börja med, och t.om det var jobbigt!

Nej nu vill Nova inte gunga mer i sin babygunga.. Får ta henne :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0