Länge sedan

Det
Var ett tag sedan, ja men jag har varit Busy två levande barn håller igång en hela dagarna, Nova är inte den som vill sova långa stunder på dagarna (hon sover på nätterna istället ) än så länge! Remember när jag skrev att William sov heeeela nätter? Haha det fick jag äta upp en månad senare..
Amningen går åt helvete och det är
BVC fel nej kan inte skylla på det hehe.. Jag har nästan ingen energi kvar så jag har kontaktat amningsmottagningen också får vi se har tid på måndag.. Hoppas de kan hjälpa mig för jag klarar inte av att amma+ tillägg efter varje gång.. Ni anar inte hur många tankar
Man haft, är det för kort tungband? Utdrivningsreflexen? För lite mjölk? Ingen bra teknik? Osv..
Igår var det begravning för morfar :-( det var en fin begravning, när min moster skulle upp bröt hon samman, jag slogs direkt tillbaka till den 9 februari och begravningen för vår lille villiot.. Saknar han så otroligt tänk om man bara fick krama ? Om bara för en sekund?

Nu ska jag sova får skriva mer imorgon då ska julen äntligen ut !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0