Gott nytt slut

Kvällen blev lyckad så god mat :P
Satt inte så mycket med Nova då jag tycker mormor farmor och faster får gosa när de träffar henne jag har ju Nova hela dagarna men det har vi tagit igen idag :P

Idag har man bara gosat och myst med familjen, uppskattat det jag har även om en pojke fattas <3 villiot
Skrev en inköpslista till lchf tänkte börja imorgon ju hehe 1400fattigare men så slipper jag köpa mer denna veckan så nu kör vi :-) har två "önskningar att uppfylla detta året 15kg och en annan får se om det sker..

Just nu sitter vi och kollar på Agnetas nyårskarameller, William har precis lagt sig, ska ringa vårdcentralen imorgon och höra de här med hans hosta om han kan komma och ta prov..

Nova ligger på bröstet och myser <3

Bortse från dubbelhakan den ska vara borta om 2 månader !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0