Gick inte

Det gick inte så bra att pausa hehe sitter och funderar på om jag ska börja blogga på finest istället men jag har ju haft denna så länge 2,5 år.. Ska man bara släppa det då?

Nova är idag 8 veckor
Väger 4450g i måndags var 54,2 skrev fel på fejjan och har ett mini huvudmått på 35,8 tror jag det var.. Får fråga nästa gång :-/
Använder 2or i blöjor och 50/56 i kläder och svampen på tungan börjar äntligen bli bättre=skönt

Dock! Så har hon börjat kräkas och det är mycket! Kanske är det för vi började med nan PRO istället för vanliga nan eftersom magen var lite krånglig med vanliga.. Får testa vanliga igen när denna är slut om sådär 2 paket XD

För exakt 1 år sedan sparkade villiot för sista gången i min mage :-( usch man kan knappt tro att hans syster nu ligger bredvid mig i spjälsängen, ett år senare.. Imorgon är det ett år sedan jag fick beskedet ensam med bara läkare och Bm..

Imorgon ska William vara hemma.. Vi ska sova ut! Det har jag bestämt sen är
Äntligen snön borta så kanske lite frisk luft hade varit gott för oss..

Träningen går bra känner hur mamma magen börjar bli lite mindre dock ville vågen inte samarbeta med mig utan visade +0,1kg imorse jävla skit våg!

Gjorde eget mandelsmör idag det blev helt okej om jag inte hade tappat saltet i burken (kändes de som när jag smakade på det)
Nu sats imorgon kanske behöver jag inte slänga den jag gjorde utan skiter i att salta nästa sats..

Bröllopsmässa till helgen de ska vi besöka, ja vi har beslutat oss för att gänga,gifta, få det gjort! Efter nu 9 år tsm.. April blir det :-)

Dags för Novas sista flaska sen ska vi njuta av en hel natts sömn.. Natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0