BVC avklarat

Fick sällskap av Bella idag till BVC ja var börjar jag?
Vikten ja den gick tog för snabbt upp jag ger för mycket ersättning ,då hon kräks så mycket och hon kräks antagligen 1, för mycket mat 2, svampen som nu spridit sig i munnen gör så hon mår illa.
Så sa jag men hon blir ju aldrig nöjd jag kan ge mat och sen vill Hon ha bröst 45 min senare ibland, ja då heter det att Nova antagligen inte har nån stopp känsla William var likadan,
De här med svampen ja nu fick jag utskrivet recept kosta 315kr rätt dyrt ändå.. Så den är bara att ge i nån månads tid jiiiiihoooo..

Tog en längd med 52,5cm alltså är det mest troligt att hon inte var 50 när hon föddes.... Nå nu får jag rapa henne sen fixa blomkålsmoset...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0